УСПІХ В ОБРАНІЙ ПРОФЕСІЇ
від Приватної Біржі праці Рівного

Вівторок, 21.05.2024, 00:57 Раді Вам Гость | RSS

Контакти: (098) 052-61-81, вул. Л. Лісовської, 5, Рівне
Графік роботи: Пн-Пт 09:00-18:00, Сб, Нд - вихідні

Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вход
Пошукачу

Спеціалісту

Бухгалтеру

Менеджеру

Торговому представнику

Продавцю

РЕКЛАМА



ПриватБанк

Кількість матеріалів
КОММЕНТАРИИ: 6
ФОРУМ: 62/101
БЛОГ: 15
НОВОСТИ: 23
РЕЗЮМЕ: 23
СТАТЬИ: 448
ТЕСТЫ: 28

Статистика

Реклама
Работа в Киеве и поиск резюме на JOB.ukr.net

Superjob: пошук роботи


Главная » Статьи » Спеціалістам » Ростемо професійно

Значення і роль уваги у ділових стосунках з іншою людиною
Загальні правила успішного спілкування1. У повсякденному житті люди бувають уважні та неуважні щодо інших людей, предметів і явищ. Уважний в одній сфері життя може бути зовсім неуважним в іншій. Тому поділ людей за цим критерієм є умовним.
   2. Уважність як риса характеру особистості відображає її ставлення до людей, їхніх потреб, інтересів, переживань, запитів. Як основа чуйності, тактовності у ставленні до інших людей, вона повинна бути властивою керівникам, дипломатам, педагогам, політичним і державним діячам.
   3. Потреба в увазі з боку інших є для людини такою життєвою необхідністю, як і потреба в їжі, сні тощо.
   4. Виявляйте до своїх співрозмовників більше симпатії, визнання та прихильності. Звертайте увагу на риси характеру, які хотіли б у них бачити.
   5. Якщо хтось із ділових партнерів дратує вас своєю постійною недбалістю (запізненням, неохайністю тощо), не звертайте на нього уваги, адже ігнорування — серйозне покарання.
   6. Покарання ігноруванням може спрацьовувати лише тоді, коли на цю людину раніше ви звертали увагу.
   7. Визнання і уважне ставлення посилює старання та активність людини.
   8. Похвалу не обов'язково поєднувати лише з результатом у роботі чи у діловому спілкуванні. Вияв позитивних емоцій (симпатія, дружня усмішка тощо) сприяє поліпшенню відносин, утверджує довіру у спілкуванні, ставленні інших до вас.
   9. Похвала, ігнорування повинні мати міру. Постійне захвалювання, як і тривале ігнорування, може дати однаковий результат: людина звикає і перестає на них реагувати.
   10. Готуючись до розмови із діловими партнерами, з'ясуйте заздалегідь, кому надасте перевагу у прихильності, люб'язності. Допомогти в цьому можуть відповіді на такі запитання: Хто поставився до вашої пропозиції особливо уважно? Чому ця людина виконала певну роботу добре? Кого ще згадаєте позитивно і чому? Завдяки кому вдалося позбутися зайвих проблем? Кому давно не приділяли уваги і чому? Хто з партнерів постійно перебуває у полі вашої прихильності і чому?
   11. Досвід спілкування з іншими людьми — основа для загострення уваги на детальних проблемах взаємодії, особливостях її вияву. Так формується професіоналізація уваги.
   12. Вияв уваги потребує відповідних навичок і вмінь. Висловлювання люб'язності має звучати переконливо, в іншому разі воно не спрацює і ви можете опинитися у незручній ситуації.
Категория: Ростемо професійно | Добавил: GURU (29.10.2010)
Просмотров: 1663 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0


Завжди раді Вам допомогти:

(098) 052-61-81 - спеціалісти з працевлаштування ПБПР

Натисніть для переходу


Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Керівнику

Менеджеру по персоналу

Офіс-менеджеру

ГУРУ
Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Гу́ру (санскр. गुरू,"гідний") — духовний наставник, учитель.
Слово "Гуру" буквально означає «важлива людина», той, чиї слова цінніші за найшанованіші встановлені і загальноприйняті принципи, і він недиктатор, але порадник.
Гідний, поважний чоловік. Учитель. Наставник. Індійська традиція ставить вчителя на вищий щабель поваги серед людей.
Найбільш шановані вчителі вчителів, родоначальників шкіл, традицій.

Погода Рівне


Все права защищены. ГУРУ, Агентство найма © 2024