РЕКЛАМА |
|
Кількість матеріалів |
КОММЕНТАРИИ: 6 ФОРУМ: 62/101 БЛОГ: 15 НОВОСТИ: 23 РЕЗЮМЕ: 23 СТАТЬИ: 448 ТЕСТЫ: 28
|
|
Значення і роль уваги у ділових стосунках з іншою людиною
Загальні правила успішного спілкування1. У повсякденному житті люди бувають уважні та неуважні щодо інших людей, предметів і явищ. Уважний в одній сфері життя може бути зовсім неуважним в іншій. Тому поділ людей за цим критерієм є умовним. 2. Уважність як риса характеру особистості відображає її ставлення до людей, їхніх потреб, інтересів, переживань, запитів. Як основа чуйності, тактовності у ставленні до інших людей, вона повинна бути властивою керівникам, дипломатам, педагогам, політичним і державним діячам. 3. Потреба в увазі з боку інших є для людини такою життєвою необхідністю, як і потреба в їжі, сні тощо. 4. Виявляйте до своїх співрозмовників більше симпатії, визнання та прихильності. Звертайте увагу на риси характеру, які хотіли б у них бачити. 5. Якщо хтось із ділових партнерів дратує вас своєю постійною недбалістю (запізненням, неохайністю тощо), не звертайте на нього уваги, адже ігнорування — серйозне покарання. 6. Покарання ігноруванням може спрацьовувати лише тоді, коли на цю людину раніше ви звертали увагу. 7. Визнання і уважне ставлення посилює старання та активність людини. 8. Похвалу не обов'язково поєднувати лише з результатом у роботі чи у діловому спілкуванні. Вияв позитивних емоцій (симпатія, дружня усмішка тощо) сприяє поліпшенню відносин, утверджує довіру у спілкуванні, ставленні інших до вас. 9. Похвала, ігнорування повинні мати міру. Постійне захвалювання, як і тривале ігнорування, може дати однаковий результат: людина звикає і перестає на них реагувати. 10. Готуючись до розмови із діловими партнерами, з'ясуйте заздалегідь, кому надасте перевагу у прихильності, люб'язності. Допомогти в цьому можуть відповіді на такі запитання: Хто поставився до вашої пропозиції особливо уважно? Чому ця людина виконала певну роботу добре? Кого ще згадаєте позитивно і чому? Завдяки кому вдалося позбутися зайвих проблем? Кому давно не приділяли уваги і чому? Хто з партнерів постійно перебуває у полі вашої прихильності і чому? 11. Досвід спілкування з іншими людьми — основа для загострення уваги на детальних проблемах взаємодії, особливостях її вияву. Так формується професіоналізація уваги. 12. Вияв уваги потребує відповідних навичок і вмінь. Висловлювання люб'язності має звучати переконливо, в іншому разі воно не спрацює і ви можете опинитися у незручній ситуації.
|
Категория: Ростемо професійно | Добавил: GURU (29.10.2010)
|
Просмотров: 1663
| Рейтинг: 0.0/0 |
Завжди раді Вам допомогти:
(098) 052-61-81 - спеціалісти з працевлаштування ПБПР
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
ГУРУ |
Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Гу́ру (санскр. गुरू,"гідний") — духовний наставник, учитель.
Слово "Гуру" буквально означає «важлива людина», той, чиї слова цінніші за найшанованіші встановлені і загальноприйняті принципи, і він недиктатор, але порадник.
Гідний, поважний чоловік. Учитель. Наставник. Індійська традиція ставить вчителя на вищий щабель поваги серед людей.
Найбільш шановані вчителі вчителів, родоначальників шкіл, традицій. |
|